China OEM Mini Gas CampingTorch KLL-9009D

A torcia di saldatura si riferisce à a parte chì esegue l'operazione di saldatura durante u prucessu di saldatura.Hè un strumentu utilizatu per a saldatura di gas.Hè furmata cum'è una bocca à l'estremità frontale è spruzza una fiamma à alta temperatura cum'è fonte di calore.Hè flexible à aduprà, còmuda è rapida, è u prucessu hè simplice.

Gas CampingTorch

Utilizendu u gasu butanu cum'è carburante, a so temperatura di fiamme hè finu à 1300 ℃.Duvuta à u so bonu windproof, piccula taglia, facile à purtà, ricaricabile è altre caratteristiche, hè largamente usata in parechje occasioni, cum'è a riparazione di vittura, ignition campu, saldatura è fusione di plastica è gomma parti, metallu quenching è saldatura, culligamentu è taglio. corde sintetiche.

kll-9009D1

A pistola di saldatura di gas portatile hè ancu chjamata un liggeru.Adopta a tecnulugia di jet d'alta pressione (un supercharger hè situatu nantu à a cima di u fuselagiu).U gasu hè cumpressu in u supercharger è jetted out violently sottu à l'azzione di pressione enormosa, cusì chì a temperatura di a fiamma hè cum'è 1300 gradi à 3000 gradi.Grau sopra.Pò esse usatu per trasfurmà è salda l'aluminiu, stagno, oru, argentu, plastica, etc. Cum'è a saldatura è a riparazione di i prudutti di plastica, pò ancu esse usata cum'è un liggeru forte di u ventu, è a putenza di u ventu pò esse aghjustata.

A pistola di saldatura hè unu di l'equipaggiu principali per a saldatura d'aria calda.Hè custituitu di elementi riscaldanti, ugelli, etc. Sicondu a so struttura, ci sò torch di saldatura di gas, torch di saldatura elettrica, torch di saldatura veloce, è torch di saldatura automatica.A pistola di saldatura di gas usa gas combustible (idrogenu o una mistura di acetilene è aria) per scaldà a bobina, perchè l'aria compressa mandata in a bobina hè riscaldata à a temperatura necessaria.A quantità di l'aria mandata in o fora hè aghjustata da u cazzo.U dispusitivu di riscaldamentu di a pistola di saldatura elettrica hè cumpostu da un tubu di ceramica è un filu di riscaldamentu elettricu in questu.A velocità di saldatura pò varià cù a struttura di l'ugelli.A pistola di saldatura rapida hè fatta da a migliurà a struttura di a pistola di saldatura.


Tempu di post: 14-aug-2021