Cumu funziona un lanciafiamme

U flamethrower hè un novu pruduttu all'apertu, chì appartene à un tipu d'utensili di cucina all'apertu, è hè assai cunvenutu per portà.U principiu di funziunamentu di u flamethrower hè assai sèmplice, chì hè di utilizà gasu cumpressu per aghjustà u gasu.
U flussu variabile di pressione hè spruzzatu da u musu è ignited per furmà una fiamma cilindrica d'alta temperatura per riscaldamentu è saldatura.Prestate attenzione à a sicurità quandu utilizate un lanciafiamme, prima verificate tutte e parti, è poi accende,
Quandu si chjude, chjude a valvula di u cilindru di gas licuatu prima, è poi fighjemu un ochju cù l'editore.
nutizie-7
Cumu funziona un lanciafiamme
U principiu di travagliu di uChina Factory Butane Flame Gun KLL-9002Dhè assai simplice.Hè d'utilizà gasu cumpressu per aghjustà a pressione è u flussu variabile di u gasu, spruzzallu fora di u musu è ignite, furmendu cusì una fiamma cilindrica à alta temperatura.
Saldatura di riscaldamentu, etc. U flamethrower hè divisu in duie strutture principali, a camera di almacenamento di gas è a camera di regulazione di a pressione, è i prudutti di u mediu è d'altu anu ancu una struttura di ignition.A camera di almacenamentu di gasu hè ancu cunnisciuta cum'è a scatula di gas, chì cuntene gas, ingredienti
Tipicamente butanu, furnisce gas à a struttura di a camera di surge di l'uttellu.A camera di regulazione di a pressione hè a struttura principale di u flamethrower.Riceve gasu da a camera di almacenamento di gas, è poi passa per una seria di sistemi cum'è filtrazione, regulazione di pressione è cunversione di flussu.
Segui i passi per spruverà u gasu fora di u musu.

A torcia hè un strumentu per fusione a saldatura, i laghi di trattamentu di a superficia è u riscaldamentu lucali di l'equipaggiu.In generale, u gasu licu ordinariu hè utilizatu, chì hè cunvene è ecunomicu, è migliurà assai l'efficienza di u travagliu.
Rate.U flamethrower hè sicuru d'utilizà, cuncepitu ingeniosamente è faciule d'operare.Hè una scelta ideale per fabbriche, ristoranti è altri lochi chì utilizanu flamethrower per un bellu pezzu.
Paragunatu cù arnesi cum'è torches di saldatura chì necessitanu trasportu pipeline di gas, u torch portable hà i vantaghji di a scatula di gas integrata è a portabilità wireless, ma hè limitata à u fattu chì u torch portable s'appoghja nantu à l'aria.
A causa di i fatturi di a combustione di l'ossigenu è a pressione di u gasu, a temperatura di a fiamma di e torche manuali cumunimenti usate generalmente ùn supera i 1400 gradi.


Tempu di Postu: Feb-21-2022