Cumu aduprà un accenditore di torcia di gas à jet ricaricabile

Cumu funziona un lanciafiamme

U principiu di travagliu di u flamethrower hè assai simplice.Hè d'utilizà gasu cumpressu per aghjustà a pressione è u flussu variabile di u gasu, spruzzallu fora di u musu è ignite, furmendu cusì una fiamma cilindrica à alta temperatura.

Saldatura di riscaldamentu, etc. U Jet Gas Torch Lighter Refillable hè divisu in duie strutture principali, a camera di almacenamento di gas è a camera di regulazione di pressione, è i prudutti mediani è high-end anu ancu una struttura di ignition.A camera di almacenamentu di gasu hè ancu cunnisciuta cum'è a scatula di gas, chì cuntene gas, ingredienti

csdbfd

Tipicamente butanu, furnisce gas à a struttura di a camera di surge di l'uttellu.A camera di regulazione di a pressione hè a struttura principale di u flamethrower.Riceve gasu da a camera di almacenamento di gas, è poi passa per una seria di sistemi cum'è filtrazione, regulazione di pressione è cunversione di flussu.

Segui i passi per spruverà u gasu fora di u musu.Accenditore a torcia a gas ricaricabile

A torcia hè un strumentu per fusione a saldatura, i laghi di trattamentu di a superficia è u riscaldamentu lucali di l'equipaggiu.In generale, u gasu licu ordinariu hè utilizatu, chì hè cunvene è ecunomicu, è migliurà assai l'efficienza di u travagliu.U flamethrower hè sicuru d'utilizà, cuncepitu ingeniosamente è faciule d'operare.Hè una scelta ideale per fabbriche, ristoranti è altri lochi induve flamethrower hè utilizatu per un bellu pezzu.

Paragunatu cù arnesi cum'è torche di saldatura chì necessitanu u trasportu di gasu in pipeline, a torcia portatile hà i vantaghji di a scatula di gas integrata è a portabilità wireless, ma hè limitata à i fatturi chì a torcia portatile si basa in a combustione di l'ossigenu in l'aria è u gasu. pressione, è u torch portable cumunimenti usatu.A temperatura di a fiamma di u moschettu generalmente ùn supera i 1400 gradi.

Cumu aduprà un flamethrower

1. Verificate

Cunnette tutte e parti di a pistola spray, stringe a pinza di pipa di gasu, (o stringhje cù un filu di ferru) cunnette u connettore di gas liquefied, spegne l'interruttore di a pistola spray, allentà a valvula di a buttiglia di gas liquefied, è verificate se i cumpunenti. sò sculacciate.

2. Ignition

Allentate leggermente l'interruttore di a pistola spray, accende direttamente à l'output di l'ugello, è aghjustate l'interruttore di a pistola spray per ghjunghje à a temperatura desiderata.

3. Chiudi

Prima chjude a vàlvula di a buttiglia di gas liquefied, è dopu spegne l'interruttore dopu chì a fiamma hè spenta.Nisun gasu residuale deve esse lasciatu in u pipe.Appena a pistola spray è a pipa di gasu è mette in un locu seccu.

Specificazioni cumuni di flamethrower

1. Air box integratu flamethrower handheld: facile à purtà, giniralmenti più chjuca in taglia è liggeru in pesu cà u tipu siparati.

2. Testa flamethrower handheld separata da Air-box: Hè bisognu à esse cunnessu à un cilindru di gasu di carta, chì hè pisanti in pesu è voluminu, ma hà una grande capacità di almacenamento di gas è pò esse usatu per un tempu più longu.


Tempu di pubblicazione: 26-sep-2022