Hè a torcia di gas butanu dannusu à u corpu umanu si hè aduprata direttamente per barbecue?

Innò, a torcia usendu puraTorcia a gas ad accensione manuale KLLpò esse usatu direttamente cum'è un strumentu barbecue per a trasfurmazioni di l'alimentariu.I prudutti di a combustione sò l'acqua è l'anidride carbonica, chì hè pulita è ecologica.
q34
A torcia hè un strumentu per a saldatura di fusible, u trattamentu di a superficia è u riscaldamentu lucale di l'equipaggiu.In generale, u gasu licu ordinariu hè utilizatu, chì hè cunvene è ecunomicu è migliurà assai l'efficienza di u travagliu.A pistola di spruzzo di fiamma hè sicura d'utilizà, squisita in u disignu è faciule d'operare.Hè una scelta ideale per fabbriche, ristoranti è altri lochi chì utilizanu apparecchi di spruzzo di fiamma per un bellu pezzu.
 
U corpu di a torcia hè generalmente die-casted cù lega di zincu d'alta resistenza è materiali di rame.L'ugello di rame in acciaio inox hè bella è durable, è a temperatura di a fiamma hè 1200-1300 gradi Celsius.U tempu di funziunamentu cuntinuu pò esse sin'à ottu ore, u dispositivu di accensione automatica, u funziunamentu simplice è sicuru, a dimensione di fiamma regulabile, u tank di gas butanu pò esse installatu ripetutamente, impermeabile è ventu, adattatu per attività outdoor è campeghju.A so caratteristica hè chì a fiamma ardente hè longa è feroce, faciule d'utilizà è sicura.
 
Usi: riscaldamentu, riparazione di cavi di cumunicazione, riparazione di l'auto, trasfurmazioni di gioielli, laboratoriu, carbone di punta, materiale di fusione di muffa appiccicosa, materiale di fusione di u portu di iniezione, riscaldamentu di muffa di rimozione di costole rotte, curvatura di tubi di plastica, barbecue in campeggio all'aperto, casa A megliu scelta per l'alimentariu riscaldamentu è riscaldamentu lucali.
q35
Cumu aduprà una torcia
 
1. Verificate
 
Cunnette e parti di a pistola spray, stringe a pinza di pipa di gasu, (o stringe cù un filu di ferru) cunnette u connettore di gas liquefied, spegne l'interruttore di a pistola spray, sganciate a valvola di a buttiglia di gas liquefied, è verificate se e parti sò fughjendu.
 
2. Ignition
 
Allentate leggermente l'interruttore della pistola a spruzzo e accendete direttamente all'ugello.Ajuste l'interruttore di a pistola spray per ghjunghje à a temperatura necessaria.
 
3. Chiudi
 
Prima, chjude a valvula di u cilindru di gas licu.Dopu chì a fiamma hè spenta, spegne l'interruttore.Ùn deve esse micca gasu residuale in u tubu.Appena a pistola spray è a pipe di gasu è mette in un locu seccu.

 


Tempu di Postu: Dec-17-2021