Precauzioni per l'usu di torch butane

Principu di travagliu

U gasu hè cumpressu è trasfurmatu, spruzzatu è hà ignitatu per furmà una fiamma cilindrica à alta temperatura.A torcia hè divisa in duie strutture principali: una camera di almacenamentu di gas (tank di gas) è una camera di surru.I prudutti mediani è alti finiscinu anu ancu una struttura di accensione.

A Camera di almacenamentu di Gas hè ancu cunnisciutu cum'è u tank di gas.Contene gasu, è a cumpusizioni hè generalmente butane (alta cuncentrazione provoca paralisi è di dizzità).

A camera di urlà hè a struttura principale di u pistola di Torch.U gas sprayatu fora di u puzzle à traversu una serie di passi, cum'è riceve gasu da u gasu di u masi di magazzina, è dopu filtante è regularte u flussu.

assadasdas

usu

A torcia hè un strumentu per u saldamentu di fusione,China Factory Butane Flame Gun KLL-9002Dtrattamentu di superficie è cale di equipaghji lucali.U gasu di Petroleu senza lingua ghjurnale hè aduprata, chì hè cunvene è ecunomica, è ancu migliore u funziunariu.A pistola di fiamma hè sicuru d'utilizà, exquisite in cuncepimentu, è faciule d'operare.Hè una scelta ideale per e fabbriche, ristoranti è altri posti chì u ricevenu i dispositi Spray di Flame per un bellu pezzu.Paragunatu cù torches di saldatura è altri strumenti chì necessitanu trasportu pipeline di gasu, torche portatili anu i vantaghji di una scatula di gas integrata è di portabilità di wireless.A temperatura di a fiamma di a pistola in generale ùn trapassa 1400 gradi.

Istruzzioni

1. Verificate

Stà à sente una ligera fuga d'aria è l'odore per qualsiasi odore peculiar.Ùn aduprate micca se l'odore hè forte.

Cunnette e parti di a pistola di spray, cunnette u Connettore di Gas Licquaied, sguassate a valvula di u cilindru di gas liquidu, è verificate se e parte si falla.

2. IGNITION

Apertura u Valve di Gas Primi, poi sguassate e pigli di spray cambio, aduprate u nozzulu di direttamente, è aghjustu a valvera di gasu per ghjunghje à a temperatura necessaria.

3. Chiudi

Prima, chjude a valvula di u cilindru di gas liquidu.Dopu chì a fiamma si spiava, disattiva u switch (senza gas residu u residuale, separati a pacca di gasu, appoghjassi, è mette in una locu secca.Autore: Un Chjacellu Chimica Chimica in una Università Https://www.billiBili.com/Righje/cv11333292/ Fonte: Bilibili


Tempu di Post: Jan-14-2022