U scopu principale di flamethrower outdoor?

E persone chì ghjucanu fora deve avè intesu parlà di u flamethrower.Attualmente, ci sò parechji tippi di flamethrower cù diversi disinni.Sta cosa hè assai pratica, soprattuttu per i principianti.Deve esse preparatu.Parlemu di i so usi cumuni.

Aduprà 1: ignite uBurner Gas Butane

Quandu griffa all'aperent, ci solitu mette i antrracite direttamente in u fornu, è poi ignite.Ci hè dui cumuni.U primu hè di ignite cù alcolu solidu, è u sicondu hè di u nostru flametoru per ignite.A Temperatura di a Flomma sprayate da a Pistora pò Righjuntu 1300 gradi, è u Antractu pò esse dolutu rapidamente in 30 seconde, thébbiant entra in u Statu di barbecue.
Vko-12
U vantaghju di u flametrowower hè chì hà assai di u focu, chì hè assai più veloce da l'accensione di l'alco d'alcohol.

Utilizate 2: Luce un Bonfire

E attività di campata sò una di e attività più sensazionale in u campeghju esterno.Certi campi prefidianu legnu per i campi per anticipu, ma ricordate chì i campi chì ponu furnite i campi per fonte Figliu basà micca da a vindduna.In questu casu, ci hè necessariu usemu un caramTHrowother à luce un campfire rapidamente.Inoltre, se hè in un ambiente relativamente umitu, o hè solu piovatu, allora u legnu, truvamu in a scena è i chjappi di u vantaghji ponu esse riflessi ., a so fiamma pò righjunghjenu 1300 gradi, pò secca prestu a legna, è poi ignittate rapidamente l'umidu di u spinu u liri.

Aduprate trè: barbecue

Quandu avemu un picnic aperto, alcune persone piace à aduprà un flamethrower per processà a carne.Questa hè in generale una prova di sperienza barbecue, è l'omu a griglia da un agrucciatore hè ancu assai deliziosu.

In più, ci sò parechji usi di u flamethrower, cum'è l'illuminazione di bobine di mosquito all'aperto, stufa di illuminazione, stufa d'alcolu, cucina, neve di fusione, ghiacciu, barbecue temporale, ecc. esse ignited, pudete aduprà cù l'aiutu di u flamethrower à compie.A volte u flamethrower pò ancu esse usatu cum'è un strumentu di difesa.L'animali salvatichi anu a paura di i fiammi aperti, è u flamore pò volte spaventanu sti picculi animali.


Tempu post: Jun-24-2022