U principiu di flamethrower

U flamethrower hè un novu tipu di utensili esterni, chì appartene à l'utensili di cucina di u campu.Hè chjamatu "Torch" in i paesi stranieri.Hè un tipu di strumentu di riscaldamentu d'ignizione derivatu da u cisterna di gas butanu esistenti.

L'utensili di cucina di u campu in generale si riferiscenu à a testa di u furnace è u carburante (cisterna di gas butanu) utilizatu per a cucina è l'acqua bollente in u campu, chì hè assai còmuda di portà.Invece di a testa di u furnace, a fiamma hè liberata da a pusizioni fissa, chì hè cunvenutu per accende u focu è l'alimentu arrustitu.

Hè cunnisciutu ancu com'è un strumentu portatile senza pipeline per riscaldamentu è saldatura cuntrullendu a combustione di gasu per furmà una fiamma cilindrica (u butanu hè generalmente utilizatu per u gasu)

U fucile portatile hè divisu in duie strutture principali: a camera di almacenamento di gas è a camera di regulazione di pressione.

Camera di almacenamento di gas: cunnisciuta ancu cum'è cisterna di gasu, cuntene gasu di carburante, chì hè generalmente cumpostu di butanu.Hè adupratu per trasportà u gasu à a struttura di a camera di surge di l'arnesi.

Camera di regulazione di pressione: sta struttura hè a struttura principale di a fucile portatile.U gasu hè espulsu da u musu di a pistola attraversu una seria di passi, cum'è riceve gasu da a camera di almacenamento di gas, filtrazione, regulazione di pressione è cambià u flussu.

 


Tempu di post: 27-aug-2020