A struttura è u principiu di torch

1. Definizione
Un strumentu portatile senza pipeline chì cuntrola a combustione di gasu per furmà una fiamma cilindrica per u riscaldamentu è a saldatura, cunnisciuta ancu com'è una torcia portatile (di solitu u butanu hè utilizatu per u gasu)
 
2. Struttura
UBruciatore a gas butano da 220 g KLL-9005Dtorch di palma hè divisa in dui strutture principali: una camera di almacenamentu di gasu è una camera di surge.I prudutti mid-to-high-end anu ancu una struttura di ignition.
Camera di almacenamento di gas: cunnisciuta ancu cum'è una scatula di gas, chì cuntene gas, è a so cumpusizioni hè generalmente butanu, chì trasporta gas à a struttura di a camera di surge di l'arnesi.
Surge camera: Sta struttura hè a struttura principale di a torcia di palma.U gasu hè spruzzatu fora di u musu à traversu una seria di passi, cum'è riceve gasu da a camera di almacenamento di gas, è dopu filtrà è regule u flussu.
 w3
Trè, principiu di travagliu
Aghjustate a pressione è u flussu variabile di u gasu per spruverà u musu è ignite per furmà una fiamma cilindrica d'alta temperatura per riscaldamentu è saldatura.
 
Quattru, specificazioni
In termini di struttura, ci sò dui tipi di torche di palma, unu hè a torcia di palma integrata di scatula d'aria, è l'altru hè a testa di torch di focu separata di scatula d'aria.
1) Torcia di palma integrata in scatula d'aria: faciule da trasportà, generalmente più chjuca è più ligera cà u tipu separatu.
2) Testa di pistola di flame Handheld cù scatula di gas separata: Ci vole à esse cunnessu à un cilindru di gas di cassette, chì hè più grande in pesu è voluminu, ma hà una grande capacità di almacenamento di gas è un tempu d'utilizazione cuntinuu più longu.
 
Cinque, caratteristiche
In cunfrontu cù torches di saldatura è altri arnesi chì necessitanu u trasportu di gasu per pipeline, i torches portatili anu i vantaghji di una scatula di gas integrata è a portabilità wireless.A temperatura di a fiamma di a pistola generalmente ùn trapassa 1400 gradi.
L'accenditore à u ventu pò esse dichjaratu chì hè u predecessore di u lanciafiamma portatile.U flamethrower portatile mid-to-high-end hè statu innovativamente allargatu in i punti seguenti per aumentà u so valore d'usu, espansione u so usu, è esse cumpetente per ambienti di travagliu più esigenti.
1. Struttura di filtru di l'aria: riduce a probabilità di intasazione, assicuratevi u rendiment di l'utillita, è cresce a vita.
2. Struttura di regulazione di pressione: u cuntrollu ottimizatu di u flussu di gasu, cù a dimensione di a fiamma più alta è a temperatura.
3. Struttura d'isolamentu termale: riduce l'effettu di cunduzzione di u calore è assicurà a stabilità di a struttura di regulazione di a pressione è u flussu di gas.


Tempu di posta: 06-Jan-2022