A struttura è u principiu di travagliu di u flamethrower

Un strumentu portatile senza cordone chì cuntrola a combustione di gasu per furmà una fiamma colonnare per u riscaldamentu è a saldatura, cunnisciuta ancu com'è una torcia portatile (u gasu generalmente usa butanu)

1. Struttura

UOEM Butane Fire Gun Fabbricazione Chine KLL-8816Din duie strutture principali, a camera di almacenamento di gas è a camera di regulazione di a pressione, è i prudutti media è high-end anu ancu una struttura di ignition.

Camera di almacenamento di gas: cunnisciuta ancu cum'è scatula di gas, ci hè gasu in questu, a cumpusizioni hè generalmente butanu, è hè aduprata per u trasportu di gas à a struttura di a camera di surge di u strumentu.

Camera di regulazione di pressione: Sta struttura hè a struttura principale di u lanciafiamme in manu.Riceve gasu da a camera di almacenamentu di gasu, è poi passa per una seria di passi, cum'è filtrazione, regulazione è cambià u flussu, è poi spraying u gasu fora di a pistola.

bewsd51

2. Principiu di travagliu

U gasu hè regulatu da a pressione è u flussu variabile spruzzatu da u musu è ignited per furmà una fiamma cilindrica d'alta temperatura per riscaldamentu è saldatura.

3. Paragunatu cù arnesi cum'è torches di saldatura chì necessitanu trasportu pipeline di gasu, u torch portable hà i vantaghji di a scatula di gas integrata è a portabilità wireless, ma hè limitata à i fattori chì u torch portable s'appoghja nantu à a combustione di l'ossigenu in l'aria è u gasu. pressione.A temperatura di a fiamma di u flamethrower generalmente ùn supera i 1400 gradi.

L'accenditore à u ventu pò esse dichjaratu chì hè u predecessore di u lanciafiamma portatile.U flamethrower portatile mid-to-high-end hè statu innovativamente allargatu in i punti seguenti, chì hà migliuratu u so valore d'usu, allargatu u so usu, è hè cumpetente in ambienti di travagliu più esigenti.

1. Struttura di filtru di l'aria: riduce a probabilità di bloccu, assicura u funziunamentu di l'uttellu, è migliurà a vita di serviziu.

2. Struttura di regulazione di pressione: u cuntrollu ottimizatu di u flussu di gasu, cù a dimensione di a fiamma più alta è a temperatura.

3. Struttura d'insulation: riduce l'effettu di cunduzzione di u calore è assicurà a stabilità di a struttura di regulazione di a pressione è u flussu di gas.

 


Tempu di Postu: Feb-14-2023