Principiu di travagliu di flamethrower

Per aghjustà a pressione è cambià u flussu, u gasu hè espulsu da u musu di a pistola è ignited per furmà una fiamma cilindrica d'alta temperatura per riscaldamentu è saldatura.In termini di struttura, ci sò dui tipi di flamethrowers a manu, unu hè a scatula d'aria integrata palma è fucile superiore, è l'altru hè a testa separata di a scatula di gas.

1) Fucile di palma integratu di scatula d'aria: faciule da trasportà, generalmente più chjucu in dimensione è più liggeru in pesu cà u tipu separatu.

2) Gas box tippu separatu palm fire lance head: bisognu di cunnette vi u cilindru di gas tippu di carta, u pesu è u voluminu sò grande, ma a capacità di almacenamento di gas hè grande, è u tempu cuntinuu usu hè più longu.

In cunfrontu cù a torcia di saldatura è l'altri arnesi chì necessitanu a trasmissione di gas di pipeline, a torcia portatile hà i vantaghji di a scatula di gas in un pezzu è a portabilità wireless.Tuttavia, a causa di u fattu chì a lancia di fiamma portatile s'appoghja nantu à a combustione di l'ossigenu in l'aria è a pressione di u gasu, a temperatura di a fiamma di a torcia portatile cumunimenti usata ùn serà micca più di 1400 ℃.

L'accenditore di u ventu pò esse dichjaratu chì hè u predecessore di u fucile portatile.U lanciatore di fiamma portatile di media è alta qualità hè statu innuvatu è allargatu in i seguenti aspetti, chì migliurà u so valore d'usu, espansione u so usu, è hè cumpetente per un ambiente di travagliu più duru.

1. Struttura di filtrazione di l'aria: riduce a probabilità di bloccu, assicura u funziunamentu di l'arnesi è migliurà a vita di serviziu.

2. Struttura di regulazione di pressione: u cuntrollu ottimizatu di u flussu di gasu, cù a dimensione di a fiamma più alta è a temperatura.

3. Struttura d'isolamentu termale: riduce l'effettu di cunduzzione di u calore è assicurà a stabilità di a struttura di regulazione di a pressione è u flussu di gas.

 


Tempu di post: 27-aug-2020